Despre parteneri

A existat o perioadă a vieții mele în care am cochetat cu ideea de a lucra în domeniul jurnalismului: mă și imaginam un fel de David Halberstam, mergând în teatrele de război, neînfricată printre gloanțele șuierând și obuzele căzând și scriind articole geniale și acide.

Între timp,  și nu știu cum sau când s-a întâmplat asta, realitatea m-a izbit frontal și partea creierului meu care era responsabilă cu visatul a suferit traume severe care au avut drept consecință incapacitarea acesteia pentru o perioadă indefinită de timp. Recent se pare că a început să-și revină și creierul meu din somnul pragmatismului și s-a reapucat de  imaginat tot felul de scenarii și aventuri.

Cum în ultima perioadă tot timpul liber și toate gândurile neocupate au fost acaparate de competiția la al cărei final am ajuns acum, era mai mult decât firesc să ajung să rulez diferite scenarii de promovare a acesteia în calitate de partener media SuperBlog 2012.  Mi-am dat seama foarte repede că nu prea mă pricep la promovare. Mai bine zis nu mă pricep deloc. Nici măcar fictiv, dacă vă vine să credeți.  Dar asta nu m-a împiedicat să îmi imaginez în continuare.

În primul rând aș fi anuțat începerea înscrierilor cu surle și trâmbițe. Dar aceasta s-a făcut deja. Și au fost și surle și trâmbițe. La propriu. Apoi aș fi anuțat și începerea competiției cu aceleași surle și trâmbițe. Sau poate aș fi folosit unele ceva mai mari. Și unde ar fi fost mai potrivit să întâmple toate acestea dacă nu pe Trilulilu ?

După care probabil că aș fi continuat cu o serie de cronici  despre evoluția ostilităților. Și cumva ideea de corespondent de război iese din nou la suprafață. Da. Un corespondent de război pe teatrul de luptă SuperBlog 2012. Iar comunicatele mele bine documentate ar fi transmise în direct de nimeni altul decât RadioLynx.ro.

Dacă aș fi fost JurnalLifeStyle.ro sau 121.ro…ei bine, atunci abordarea ar fi fost cu totul alta. Aș fi căutat să cunosc concurenții cu povești remarcabile, concurenții care promovează un stil de viață frumos sau pur și simplu promovează frumosul, aș fi încercat să descopăr femeile din spatele blogurilor de succes și să stau de vorbă cu ele despre viață, despre stil, despre scris…

Ceea ce îmi este din ce în ce mai clar este că, pe lângă promovarea înscrierilor, aș urmări și desfășurarea competiției și mi-aș ține la curent cititorii, prin diferite metode, cu ceea ce înseamnă o astfel de competiție. Evident adaptat profilului  fiecărui partener. Dacă aș fi PRwave probabil că aș lua scurte interviuri sponsorilor, în care aceștia și-ar putea prezenta așteptările lor  de la această competiție sau ar putea evidenția articolele care i-au impresionat.

Dacă aș fi ConnectMoneywatch.ro sau ArenaIT.net aș prelua poate paragrafe din postările care mi s-au părut cele mai relevante pentru competiție și care sunt în concordanță cu tematica generală a site-ului meu.

Și, în mod categoric, aș încerca să prezint o parte din concurenți: pe cei care mi s-au părut mie remarcabili, pe cei de pe primele zece locuri, pe cei cu povesti extraordinare, mai ales dacă aș avea un blog care își permite să abordeze o largă varietate de teme, ca de exemplu Robintel.ro sau Obisnuit.eu.

Iar dacă aș lucra pentru PHOTO Magazine atunci aș putea realiza o mulțime de lucruri frumoase: de la colaje cu fotografii preluate din postările concurenților ( și a existat o probă perfectă pentru aceasta, știm cu toții care a fost aceasta) până la fotoreportaje cu sponsorii, concurenții și mai ales un fotoreportaj cu Gala Premiilor SuperBlog 2012. Pentru că, până la urmă, aceasta este ceea ce face un partener: participă la o acțiune comună.

https://i2.wp.com/super-blog.eu/wp-content/uploads/logouri_parteneri_media_SB2012.jpg

Articol scris pentru Etapa 29 a competiței SuperBlog 2012.

2 thoughts on “Despre parteneri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s