Se cauta Blogger ambasador ZorileStore!

Uite o campanie interesantă cu un premiu super atractiv: ambasador ZorileStore.ro. Ce presupune aceasta? Presupune plimbări și testări de produse și iar plimbări. Și competiții sportive. Și iar testări de produse.

Ce produse? mă veți întreba. Păi cam orice și-ar putea imagina o persoană dinamică și spotivă. Pe Zorile Store.ro găsiți de la papuci de plajă la bocanci călduroși, de la costume de baie la geci de iarnă. Plus o mulțime de accesorii: toate de cea mai bună calitate.

Eu  voi testa acești papuci, care arată absolut fabulos. Sper să fie la fel de comozi pe cât par. Adică nici să nu îi simt în picioare.

Mai ales că în mod normal nu prea mă împac eu cu acest design. Dar:

1. am nevoie de o pereche de papuci de plajă noi;

2. m-am îndrăgostit de steluța de mare;

3. au fost concepuți pentru a sprijini proiectul Tamar din Brazilia, respectiv un proiect de conservare a cinci specii de broască țestoasă.

Așa că mă înscriu la competiția “Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro” și  abia aștept să ajungă la mine papuceii mei GB Star Thong Fem FF !🙂

2 thoughts on “Se cauta Blogger ambasador ZorileStore!

Lasă un răspuns

