Minunile neobservate din grădina mea

Știu că trebuia să continui povestea de vacanță dar întâlnirea neașteptată din această seara m-a bucurat atât de tare încât am simțit că trebuie să o împărtășesc și cu voi.

Dar mai întâi să vă arăt ce alte adevărate ”minuni” se mai găsesc în grădina mea.

Și, în final, întâlnirea din această seară. O călugăriță! Am stat și m-am uitat la ea mult timp. Stătea nemișcată și mă privea cu aceeași atenție. Când am luat camera să o fotografiez a urmărit efectiv obiectivul…a fost absolut superb.

 

 

7 thoughts on “Minunile neobservate din grădina mea

  1. Am urmărit câteva postari de pe blogul tău (sper să nu te supere tutuiala) și sunt încântată datorită atenției pe care o acorzi lucrurilor mărunte. Lucrurilor aparent mărunte, ca de exemplu unor insecte.
    Adulți atenți la ce se întâmplă în lumea din afara propriilor probleme se găsesc rar.🙂 Mă bucur că te-am găsit, așadar.

    • Nu mă supăr că mă tutuiești. Și îți mulțumesc pentru apreciere.
      Din punctul meu de vedere lucrurile aparent mărunte sunt de fapt cele care fac diferența. Și care ascund de multe ori minuni nebănuite de frumusețe, cum e cazul colocatarilor din grădina mea.

Lasă un răspuns

