49 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte: Din umbră

  1. Ha, ha! Ce poză amuzantă ai reuşit! Sunt minnaţi aceo ochi verzi, gogonaţi, care te fixează din umbră. Mare pişicher, ochiosul! 😀
    O noapte frumoasă, Emilia!

  2. ” Ochiul din umbră” . Interesant moment surprins!
    Nu ştiu dacă calculatorul meu îmi face „figuri” sau într-adevăr literele pe blogul tău, printr-o eroare de tastare au devenit f.f. mici, încât în afara titlului nu pot citi nimic!

    • Nu înțeleg ce se întâmplă. Oricum eroarea este de la platformă, așa că personal nu am ce să-i fac. 😦
      Mulțumesc pentru vizită. O zi frumoasă îți doresc!

  3. Şi totuşi cu scrisul tău se întâmplă ceva , fiindcă am reintrat şi în afara titlurilor, foarte clar conturate, în rest îmi este imposibil să citesc. Poate este tot de la mine, dar este bine să verifici şi la tine.

  4. Pingback: Miercurea făr’de cuvinte (1) | NAPOBLOGHIA

Lasă un comentariu